ОШ,, Јоца Милосављевић“ Багрдан
ОПШТИ
ПОДАЦИ:
Школа:
|
ОШ ,, Јоца Милосављевић“ Багрдан
|
Разред:
|
2.
|
Број деце:
|
11
|
Радни простор:
|
Учионица
|
Учитељица:
|
Ивана Матић
|
Датум:
|
17.12.2013.
|
СТРУЧНИ
ПОДАЦИ ЧАСА:
Тематска целина:
|
Мала позорница
|
Наставне јединице:
|
-Зна он унапред-Гвидо Тартаљ-Српски језик
-За толико већи и толико пута већи број-Математика
-Временске одреднице и годишња доба-Свет око нас
-Поклони-ликовна култура
|
Наставни предмети:
|
Српски језик, Математика, Ликовна култура
|
Тип часа:
Облик рада:
Наставне методе:
Наставна средства:
Специјални облик наставе:
Временска артикулација часа:
|
Комбинована, обрада, утврђивање, стваралаштво
Групни, индивидуални, фронтални, рад у пару
Текстуална, разговора, писаних радова, илустративна,
радионичарска
Читанка-текст, наставни листићи за групу, блок,
боје, маказе, украси
Интегративно учење
105 мин.
-Уводни део 30 мин.
-Главни део 35 мин.
-Завршни део 40 мин.
|
Садржај рада:
Циљ часа:
|
-активност за почетак-укрштеница
-учитељ чита текст
-краћи разговор о тексту
-подела деце у групе
-објашњавање рада
-истицање циља часа
-учиници раде у групама по задужењу
-надгледање рада групе
-пружање помоћи групама
-презентовање радова по групама
-вредновање наставног дана од стране ученика
-заједнички закључак какав је био дан
Обрада драмског текста Зна он унапред, Гвидо
тартаља, утврђивање знања из математике и света око нас и дечје стваралаштво
|
ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНИ ЗАДАЦИ:
Образовни задаци:
Функционални задаци:
Васпитни задаци:
Естетски:
|
-Упознавање са новом врстом наставе, интегративно
учење
-Савладавање новог градива и обнављање наученог
-Развијање креативности
-Развијање самопоуздања, задовољство у раду
-Развијање и неговање сарадничких односа
-Развијање одговорности у раду
Развијање естетских ставова и критеријума
|
ТОК АКТИВНОСТИ:
Уводни део:
Облик рада:
Наставна метода:
Наставна средства:
Истицање циља часа
|
Садржај:
-мотивација за рад, укрштеница
-читање драмског текста Зна он унапред, Гвидо
Тартаља
-кратак разговор о тексту
-подела у групе
-1.Група за Српски језик
2. Група за математику
3.Група за Свет око нас
4. Група за Ликовну културу
-објашњавање начина рада
Фронтални
Разговора, текстуална
Укрштеница, текст, читанка
|
Главни део:
Облик рада:
Наставна метода:
Наставна средства.
|
Садржај:
-Ученици раде у групи
-Надгледам њихов рад и помажем ако треба
-Пратим рад ученика
Групни
Писаних радова
Наставни листић, блок, боје, маказе
|
Завршни део:
Облик рада:
Наставне методе:
Наставна средства:
|
Садржај:
-презентовање радова по групама
-читање ученика по улогама(два ученика по избору
учитеља)
-утисци ученика о часу
Рад у пару, индивидуални
Разговор, усмено излагање
Радови ученика, смајли за вредновање наставног дана
|
Прилог 1. Попуни укрштеницу и
откриј речи које се крију у обојеној колони (лево на хамеру се налазе слике:
број 1, торта, ђак, миш, сат, млеко, учитељ, патика, пекар, школа, срце, број
5).
Д
|
|||||||
Р
|
|||||||
А
|
|||||||
М
|
|||||||
С
|
|||||||
К
|
|||||||
И
|
|||||||
Т
|
|||||||
Е
|
|||||||
К
|
|||||||
С
|
|||||||
Т
|
I Група
за Српски језик
1.Када
и где се одвија радња сценске игре?_______________________________________
2.Наброј
ликове?
_____________________________________________________________
3.Шта
Миши значи прича о закашњавању?_______________________________________
4.Какав
је Миша дечак?_______________________________________________________
5.Шта
је најсмешније у овом тексту?____________________________________________
6.Напиши
поуку овог текста.
__________________________________________________
7.Напиши
једну обавештајну реченицу о Миши.__________________________________
8.Препиши
реченицу правилно.
УЈУТРУ, БАШ ПРЕД ПОЧЕТКА ШКОЛЕ ТРЕБА ДА НАМ СТИГНЕ
ТЕТКА ИЗ НИША.
_____________________________________________________________________________
9.Прецртај
уљеза.
учитељ Ниш
Миша миш
пекар
Миша
миш
10.Следеће именице разврстај у табелу: Миша, шоља, учитељ, јутро, хлеб и дан.
бића
|
предмети
|
појаве
|
II Група за Математику
1.Одреди
број који је:
2 пута већи од 6 ______________
За 2 већи од 6 ________________
2.Учитељ
је замислио број 7, а Миша за 5 већи. Који број је замислио Миша?
_______________________________________________________________________
3.Миша
је замислио број 7, а учитељ број 5 пута већи. Који је број замислио учитељ?
_________________________________________________________________________
4.Месец
фебруар има 29 дана, а март за 2 више. Колико март има дана?
_________________________________________________________________________
5.На
одмору је у учионици остало 5 ђака, а изашло их је 3 пута више. Колико је ђака
изашло из учионице?
_________________________________________________________________________
6.У
пекари су два пекара, отац и син. Отац за један час направи 9 ђеврека, а син 2
пута више. Колико ђеврека направи син за један час и за колико
више?_______________________________________________
7.Миша
је у понедељак закаснио 5 минута, у уторак за 4 минута више, а у среду 4 пута
више него ли у понедељак. Колико минута је Миша закаснио у уторак, а колико у
среду?
Уторак
_______________________________________________________
Среда________________________________________________________
8.Миша
је ученик другог разреда и славио је 8.рођендан. На рођендану му је био друг
Пера старији 2 године од њега и брат Сима 2 пута старији од Мишиног друга.
Колико година има Мишин друг Пера, а колико брат Сима?
Пера
______________________________________________________________
Сима______________________________________________________________
9.Стари
пекар је за дан направио 3 кифле, 3 пута више ђеврека и 10 пута више хлеба од
ђеврека. Колико је стари пекар направио тог дана ђеврека, а колико хлеба?
Ђеврека___________________________________________________________
Хлеба _____________________________________________________________
10. На
позорници се налазе 2 глумца. Иза кулиса су 5 пута више, а у публици је 9 пута
више гледалаца. Колико је глумаца иза кулиса, а колико гледалаца у публици?
Глумици ______________________________________________________
Публика______________________________________________________
III Група за Свет око нас
1.Реши
укрштеницу:
Зимска падавина
Једно годишње доба
Светли део дана
Четврти месец у години
Шести месец у години
Справа за мерење времена
Допуни реченице:
Дан има ____ сата.
Светли део дана зове се _____________ .
Ноћ је _____________________________.
Поноћ је ___________________________.
Један сат има ______ минута.
Шта је часовник и из чега се састоји?
Заокружи тачне одговоре:
Година има 356 или 366 дана.
Сви месеци имају по 30 дана.
Година има 6 месеци.
Седмица има 7 дана.
Година има два годишња доба.
Колико минута траје:
Школски час? _____________
Мали одмор? _____________
Напиши данашњи датум.
Напиши који је први месец у години?
Попуни
табелу.
г
о
д
и
н
а
|
Месеци
|
Број дана
|
Када почиње
Нова година? ___________________________________
IV Група за Ликовну културу
Материјал:
блок бр.5, дрвене бојице, оловка, маказе, пластелин.
Задатак:
Нацртајте часовник –будилник Миши као поклон за рођендан са казаљкама на време
када треба да је у школи, да не касни.
Нема коментара:
Постави коментар