ОПШТИ ПОДАЦИ:
Учитељица:
|
Слађана Кољибабић
|
Разред:
|
2.
|
Часови:
|
Физичко васпитање, Српски језик, Математика, Грађанско
васпитање
|
Време
трајања:
|
3
школска часа
|
СТРУЧНИ ПОДАЦИ О ЧАСУ:
Час
по реду:
|
1.
|
Предмет:
|
Српски језик
|
Наставна јединица:
|
Прича по низу слика
|
Тип часа:
|
Обрада
|
Облик рада:
|
индивидуални, фронтални,
|
Наставне методе:
|
текстуална, илустративна, интерактивна на релацији учитељ- ученик, дијалошка
|
Наставна средства:
|
Power Point презентација са много слика и музиком,
реквизити за спортске игре, штампан материјал за ученике (да не би морали да
преписују у свеске, добиће материјал да залепе у свеске)
|
Техничка помагала:
|
И-табла
|
Специјални облик наставе:
|
Интегративна настава, хоризонтална
и вертикална повезаност градива
|
Временска артикулација часа:
|
Уводни део: 5 - 6 мин
Главни део: 30 -
35 минута
Завршни део: 5-
6 минута
Време је дато оријентационо. Главни део зависи од
активности ученика и брзине којом ће одговарати на питања.
|
Корелација;
|
Српски језик, музичка култура
|
Место
одржавања часа:
|
Учионица , сала за физичко васпитање
|
ЦИЉ
ЧАСА:
|
Обрада
нових садржаја о спорту и значају спорта за здрав живот и дух кроз хоризонталну и вертикалну повезаност градива из различитих
предмета а све кроз активан рад ученика и интеракцију
учитељ – ученик.
|
ЗАДАЦИ
ЧАСА:
|
|
Образовни:
|
-
повезивање
претходних знања и искустава са новим садржајима,
-
савладавање
новог градива о значају спорта,
-
долажење до нових
сазнања и усвајање тих сазнања
|
Функционални:
|
-
усвајање здравих
животних навика и здравог
стила живота,
-
брига за сопствено здравље,
-
чување здравља,
-
гледање филма где ће
увидети значај спорта
|
Васпитни:
|
-
Развијање
одговорности према себи и свом здрављу
- Развијање
позитивног односа према спортским активностима
- Неговати
и развијати способност за сарадњу и осећање припадности групи.
|
Садржај рада:
|
Уводни
део:
Разговор о «Спортској
недељи «
Мотивација за рад:
Цртани филм :
« Дан за спорт »
и“Шиља гимнастичар „
-Истицање
циља часа
|
Главни део:
-
Презентација
за час је направљена тако да кроз одговоре на питања ученици обрађују нове
садржаје .Градиво је
повезано са знањима која су ученици стекли у претходним
разредима. Презентација обилује сликама, што је деци увек занимљиво. У
презентацију је убачена и адекватна музика, песмица Б. Коцкице ‘’Ми смо
спортисти,’’ http://www.youtube.com/watch?v=AyP7wX5CHY0) ( и
песмица ‘’ Решио сам неким спортом да
се бавим’’ (http://www.youtube.com/watch?v=D0LHOT4r9KM) Песмице се налазе
негде на средини часа и пред крај часа.
Завршни део:
Обнављање
градива:
|
2.
час
Предмети:
|
Српски језик, ,
Математика
|
||||||||||||||||||||
Наставна јединица:
|
Српски језик -
‘’Причање по низу слика’’- кроз практичан рад
Физичко васпитање – брзо трчање на 30 м – спортске игре
Математика – Сабирање и одузимање бројева
|
||||||||||||||||||||
Тип часа:
|
Понављање градива и такмичење ученика
|
||||||||||||||||||||
Облик рада:
|
Групни
|
||||||||||||||||||||
Наставне методе:
|
текстуална, метода писаних радова,
кооперативна, разговор, интерактивна
|
||||||||||||||||||||
Наставна средства:
|
Ознаке за групе, наставни
листићи са задацима за групе, спортски реквизити за спортске игре.
|
||||||||||||||||||||
Специјални облик наставе:
|
Интегративна настава , хоризонтална
и вертикална повезаност градива
|
||||||||||||||||||||
Временска артикулација часа:
|
Час траје 45 минута и није издиференциран на она
класична три дела пошто је први час заправо увод у други.
|
||||||||||||||||||||
Корелација;
|
Природа и друштво, музичка култура, Грађанско васпитање
|
||||||||||||||||||||
ЦИЉ
ЧАСА:
|
Да
ученици повежу знања о спорту са часом
српског језика , математике и физичког васпитања, да ураде практичне
вежбе и реше своје задатке.
- Развијање
позитивног односа према спортским активностима
- Дружење
ученика
- Неговати
и развијати способност за сарадњу и осећање припадности групи.
- Васпитање
свесне дисциплине
- Развијање
спретности и брзине
- Развијање
брзинске издржљивости
- Развијање
свих брзинских кретних карактеристика и снаге мишића ногу.
- Развијати
статичку снагу и снагу мишића тела
|
||||||||||||||||||||
ЗАДАЦИ
ЧАСА:
|
|||||||||||||||||||||
Образовни:
|
-
да ученици покажу колико су знања усвојили на претходном часу
|
||||||||||||||||||||
Функционални:
|
-
Повезивање претходних знања и искустава са новим
садржајима
- Примена знања са
претходних часова,
- Развијање логичког мишљења и закључивања,
- интеракција међу
децом и интеракција учитељ- ученици
- Помоћ ученика са бољим
успехом ученицима са слабијим успехом
|
||||||||||||||||||||
Васпитни:
|
-
васпитавање
сарадничких односа
-
развијање
љубави према себи и свом здрављу
- јачање самопоуздања код деце
|
||||||||||||||||||||
Садржај рада:
|
Уводни
део:
Истицање циља часа.
Пошто се само надовезујемо на садржаје са претходног часа, није нам потребан посебан
увод у тему. Практично, час српског језика је био увод у све остале часове.
Као мотивација за рад послушаћемо песму ‘’Ми смо
спортисти’’
Затим следи подела ученика у групе и увођење ученика у
садржај рада на часу (давање инструкција).
Прилог
бр. 1
Група за српски језик
Задатак:
ПРИЧА
У СЛИКАМА
Саставите
причу на основу слика , дајте наслов, и поруку ваше приче
АСОЦИЈАЦИЈА
Прилог
бр. 2
Група за грађанско васпитање
Задатак:
На основу слика, саставите сценарио, поделите улоге и
одглумите сцену.
|
Прилог бр. 3
Група
за математику
Инструкције за рад:
Решите задатке и ако вам остане времена обојите
слике. Сваки задатак проверите.
БАВИТЕ
СЕ СПОРТОМ ЈЕР У ЗДРАВОМ ТЕЛУ И ДУХ ЈЕ ЗДРАВ!!!!!
1.
Израчунај :
23 + 6 = 57
– 4 = 27 + 7 + 6 =
48 + 2 = 90
– 6 = 46 – 20 + 5 =
57 + 8 = 54
– 9 = (58 + 9) – (39 + 8) =

2. За
Спортску недељу у школском
дворишту је било 57 дечака и 43 девојчице. 8 ученика није дошло у школу. Колико
ученика је учествовало у спортском дану?
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_______________________________
_________________________________________________
3. II/1 је убацило 17 лоптиц у кутију, II/2 , а
II/3 4 лоптице мање него II/1 . Колико је лоптица у кутији?
_______________________
_______________________
_______________________
_______________________
4. Прва екипа је оборила 36 чуњева. Друга
екипа 12 чуњева мање него прва, а трећа 16 чуњева више него друга екипа. Колико
је чуњеваостало необорено, ако се зна да је укупно било 100 чуњева?
_________________________
__________________________
__________________________
__________________________
____________________________________________________________
5. Напишите и решите 2
слична текстуална задатак
НАСТАВНИ ЛИСТИЋ ИЗ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА
НЕДЕЉА СПОРТА
9.10.2014.ГОД
ЦИЉ И ЗАДАЦИ СПОРТСКОГ ДАНА:
-
Развијање позитивног односа
према спортским активностима
-
Дружење ученика
-
Неговати и развијати способност
за сарадњу и осећање припадности групи.
-
Васпитање свесне дисциплине
-
Развијање спретности и брзине
-
Развијање брзинске издржљивости
-
Развијање свих брзинских кретних
карактеристика и снаге мишића ногу.
-
Развијати статичку снагу и снагу
мишића тела
ПРИПРЕМНИ ДЕО
Договор
о начину рада. Подела ученика на групе и договор о учешћу ученика у
такмичарским играма.
ВЕЖБЕ ЗАГРЕВАЊА
Ходањес
опонашањем; Ходање на разне начине ( са променом брзине, броменом темпа, на
прстима, петама, и сл.)
Трчање
комбиновано са ходањем
Трчање
уз разне задатке ( скочити, окренути се, прескочити препреку, чучнути, сести и
сл.)
ВЕЖБЕ ОБЛИКОВАЊА
·
На пешачком прелазу
·
Пецамо рибу
·
Косимо траву
·
Ветар савија жито
·
Трка коњића
ТАКМИЧАРСКЕ ИГРЕ
1. Погађање чуња (пластичне флашице, лоптице)
2. Слагање пазли
3. Трчање у пару са везаним ногама
4. Скупљачи јаја
5. Преношење лопти у пару без руку
6. Напунимо флашу водом
Завршне активности
-
заједничко поспремање реквизита
-
игра по избору ученика
Аутор часа: Слађана Кољибабић
У реализацији учествовали и Маријана Васиљевић,
психолог и Драгана Јовичић, наставница
енглеског језика и учитељи већа другог разреда Татјана Ристић и Марија
Стефановић.
Нема коментара:
Постави коментар